Dagarna!

Onsdags; Då var jag med Ellen! Vi var ute med Chloé och snackade en massa, sen skulle Ellen klippa sig så vi hann ej va så länge :'(
Torsdags; Tosselilla med Tintin! Allt var awesome tills en olycka hände.. fyfan. Säger ej.. men kul vare iallafall! :) Vi glömde bort tiden helt när vi bada så Tintins mamma och hennes syster väntade på oss utanför i en halvtimme haha.. stressa som fan där i slutet. ;) Vi åkte karuseller, klappade getter, gick en hinderbanasak, åkte go-cart och badade då.
Jävligt varmt vare. Sen när jag kom hem vid kvällen så kom Ellen och hon sov över hos oss. Vi kollade på vår favorit serie, snackade, lekte med Chloé (min styvmors barnbarn) och åt glass. Haha ;)
Igår; Spelade tennis och var hos farmor! Sen på kvällen bar det hem mot mamma. 
Idag; MALMÖ. Var där med mamma och Leif, vi gick på en frukt marknad sak som det brukar va och köpte frukter och grönsaker. Jävligt mycket blev det. haha. Sen stack vi till Choklad fabriken i malmö då och köpte glass drink sak och polka skruvar! Sen stack vi till Ribban och rastade Milou, så många söta hundar det var där idag! Handlade på ICA maxi med.Sen var vi hos Leifs mamma och åt där och fikade, sen bar det hem på kvällen t pp. Chill dag!
Applåder till dig som orkade läsa allt.. haha ;)
 
världens sötaste.
en bild på mig. inte så ofta haha
söt påfågel på tosselilla 
skummsaker jag köpte på ICA maxiii :3
glassdrink från choklad fabriken :*
polka skruvar nåt. c;
Cya later alligatooor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback