Danmark

Hade verkligen jätte roligt och mysigt i Danmark, vi kom inte hem för ens halv tolv på kvällen tack vare jävla Skånetrafiken. xO men jag åkte en karusell jag aldrig trodde jag skulle våga, The Demon heter den. Finns på bild, det är den röda berg o dal banan. Sök på youtube och se hur den går! Var inte den värsta karusellen av dom direkt, fanns värre men på denna var det två loopar och upp och ner sak.. Haha jag gick på panikslagen och kom ut skit glad med en jäkla huvudvärk! Tivoli är det bästa nöjesfältet som jag varit på verkligen! Kan länka video på The demon när jag kommer in på datorn nån gång :) ligger och slappar i sängen i sängen just nu. Kan inte fatta att skolan snart börjar.. Wä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback