Fullt upp!

Idag har jag inte haft tid att blogga. Idag skulle familjen egentligen till Båstad, men det blev problem så vi stack till badet istället! Lika kul det med. Vi fika, och bada. Det man brukar! :) Sen ikväll spela man tennis med pappa, sjukt varmt var det! Men kul. Imorgon blir det Danmark, Tivoli, yay! Har bara vatt på Tivoli en gång när jag var ett år, kommer inte ihåg nånting så ska bli kul och se vad det finns för karuseller! Snart ska jag duscha sen ladda ner låtar till mobilen och slappa. Längtaaaaar t Tivolii!
Första bilden är på tårtan vi åt på badet, så jäkklaa god, en av de godaste jag ätit.. mistolka inte plopparna runt om hahh. Konstig man ser ut med Chloé på anda bilden haha Och nej mitt ben ser verkligen inte ut så irl,.. ;) ser läskigt ut haha! Tredje bilden ser mitt face konstigt ut. Den fjärde bilden var före badet, då jag plattat håret för vi skulle egentligen till Båstad. Den femte är efter badet. Hatar att mitt hår blir lite lockigt när det torkat.. :'c
 

Kommentarer
Jummi Von Minji - Swedish Ulzzang Blog säger:

fin blogg :)

2012-08-12 | 00:34:41
Bloggadress: http://nattstad.se/jummivonminji

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback