didn't realize it until now.

friends with boys = less drama.
lyssnar på musik nu, dansar hej vilt när familjen sover pga jobb imorgon haha. fett chill asså, awesome dag! sovit i två timmar, sen chattat med roligt folk, uppmuntrande :) haha har typ inget att skriva om :'D 
bara allmänt glad helt enkelt. hoppas de håller i hela jullovet !
 ` oh ja, btw, en random snubbe ringde mig på viber idag, 
han ba: have you ordered pizza? 
jag ba: no.. who are you?
han ba: Fernando (skratt i bakgrunden)
jag ba: What do you want?
han ba: Have you kick my dog? 
jag ba: Wtf, this is not fun (klick)
- tror de gick t så, xD
HAHA fan vad jag ångra att jag la på, men vill fan veta vem det är, han hade typ en utländskt dialekt som Nisvet Suljic nästan.. HAHA, fattar inte vf jag pratade engelska för de var ett svensk nmr. Var antagligen en helt vanlig busringning, df de hade viber för de ville inte betala för att ringa hhah! Men jaja. Har inget mer att säga, herråååå :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback