Hässleholm !

Vart i Hässleholm idag med ällen. Vi har gått i affärer, käkat korv på pølsemannen handlat smått och gått på hemmakväll och chillat i hslm, men i fan heller hitta vi några kläder haha .. Dessutom var det en liten skitunge vid TIGER som räckte fingret till Ellen, så sa Ellen det till mig så kolla jag på hon typ värsta bitchblicken sen så räckte hon finger till mig, sen gick hon och satte sig på en bänk när hennes mamma och syster var vid kassan så gick vi ut så räckte hon fingret IGEN så garva jag sen kom hennes mamma och syster ut och gick till hon så vågade hon inte räcka fingret igen.. Silken snorunge! Det värsta var att hon kanske var 7-8 år .. Bara skrattar när jag tänker på de haha. Men nog om det! Inatt ska vi sova i tält hos Ellen! Fett jävla naaaaajs. Vi ska nog vara ute hela tiden. Steek, så jävla gött väder med! :D Uppdatering kommer ikväll. Kanske 10 uppdateringar som igår kväll kändes det som.. ;) JAJAAJAJ oseriösa bilder oss. Eller vissa iaf. Ni får dock acceptera att jag ser hemsk ut på dem. ;) Uppdatering senareeee!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback