Lat eller vad?

Lat hund man har. Eller ja, tror hon lägger sitt huvud på bordet eftersom hon är trött hehe. Hon gör det bara för vi äter, så orkar hon inte hålla huvudet uppe.. Lat! Har som sagt varit på emporia idag, handlade två tröjor och en morgon rock, fy vad mysig den är :'D köpte ej så mkt, eftersom det är jul snart (om 29 dagar ihihihihihi)
Kan lägga ut bilder på vad jag köpt sen.
Kan lägga ut på morgonrocken iaf, den är rätt så stor men är as mysig..
Behövde verkligen en ny eftersom min gamla var rosa i storlek 128 och det stod Barbie och var såna tjejiga grejer med hjärtan och prinsessor överallt. LÄCKERT. Haha! Men vi hörs sen :)
• fuckt upp bild på min morgonrock. (Undvik jeansen och mina strumpor hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback