this is me ♥

Jag hade tänkt berätta lite om mig.
Jag heter Michelle och är 13 år o bor i skåne. När jag blir stor vill jag flytta till Malmö eller Helsingborg, eller utomlands om jag hade klarat det ens haha. Jag älskar min hund Milou, min mamma&pappa&styvfar&styvmor, min farmor och ja, hela min familj/släkt och vänner! På fritiden är jag med vänner, är hemma och kollar tv/dator/pluggar eller är ute och gör någonting. Går dock inte på nån sport/friidrott. Vill börja på tennis men finns inte för ungdomar här :( .. kanske nästa år om det blir något! *hoppas* Jag har gått på fotboll i typ 2-3 år men slutade för jag tröttnade på det. Har testat på innebandy en gång, tyckte det var tråkigt och "älskar" ju när man får en innebandy boll på sig, så brukar bollen vara så snäll så att den lämnar ett märke efter sig! jag♥innebandybollar!
haha men skämt åsido. hatar innebandy bollar. x'D jag älskar alla sorts olika djur. jag tycker uttrycket "YOLO" har blivit överdrivet och pinsamt, samma med "swag". jag hatar när vi inte har någon "god" mat hemma när jag kommer hem efter skolan svältande. BTW jag hatar skolmaten. (who doesn't?!) 
jag är så himla fantasifull så att jag kommer inte på någonting mer att skriva! haha. 
men vi hörs kanske sen ikv...? Aja, herrå gött fööölk, nu vetni lite mer om mig! ^^
oh ja, juste jag glömde. jag har världens barnsligaste rum, ska förhoppningvis måla om det snart efter 4 år ungefär? haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback