Ute med Milou

Idag var vi först i Lund, hos Johanna (min Styvfars dotter) och hälsa på hon. Det var en loppis sak där man sålde gamla saker , eller begagnade, som en bloppis typ! Hon sålde scary movie 2 så jag fick den dog nästan av lycka! Scary movie 4-ever ❤_❤ ! Sen handla vi på center syd, Löddeköpinge! Kan lägga ut bilder sen :) sen stack vi till Leifs mamma (Leif är min Styvfar) , hon fyller 100 år så det ska vara stor kalas nästa söndag, kommer komma mycket folk! Tror inte jag kan vara med för är hos pappa, men hoppas! dessutom bor hon ENSAM i sin lägenhet, men snart ska hon flytta till ålderboende, hon orkar så mycket för att vara så gammal kan man säga! Riktigt go dam :).
------ Nu är vi ute med hunden, sen drar vi hem' c:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback