Vackert.

Taggar match imorgon. Senare på söndag blir det att åka skidor, först gick det inte men nu har vi bokat på Vallåsen. OCH JAG KANSKE SKA VÅGA PÅ MIG DE STORA BACKARNA. Eller håller mig kanske vid den lilla barnbacken. Kommer ihåg när jag var liten och åkte på den barnbacken, och skulle ta den lilla drag-liften för första gången så satte jag mig på den så hela skiten sjönk så kom jag inte upp så åkte ett litet barn på mig bakifrån haha.. Jag är så jävla klumpig när jag åker skidor, kan inte ens bromsa och känns som jag kommer ramla och bryta benet. Typiskt mig, alltid rädd för något haha..
• vacker himmel från farmors balkong. ❤ Synd att iPhone kameran inte är så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback