Hässleholm!

Idag var man med Zandra i Hässleholm, och kolla på cup i Qpoolen, hah satans kul man hade! Vi bestämde oss för att dra till Coop, en kvinna sa att det var rätt så nära när hon snacka med några andra, så bestämde vi oss för att gå dit vid typ halvsex tiden, så chansa vi ett håll och gick igenom en park, sen tillslut kom vi ut till en stor väg, så hade vi ingen aning om var vi var, så sket vi i det och fortsatte gå ner mot Preem och fråga om dom visste var Coop låg, så kom vi fram till Preem så var det stängt, sen ist så såg vi en skylt där det stod "Coop nära" eller något så hitta vi dit, skit kallt var det ute med och vi köpte vars en glass, vet inte hur vi tänkte. Vi mötte på 10000 läskiga män som stirra som fan, asläskigt, menmen, så ja. Flera knasiga saker hände. Vi satt och kolla på läktaren så skulle vi ut, så var det fullproppat så bestämde vi oss för att gå ut uppifrån, där lutade taket så det var skit lågt, men vi gick ändå förbi. där satt några killar som hade lagt sina väskor/jackor där bakom, där vi skulle gå, så går Zandra före och typ ser ut som en fucking spindel som klättrar fram, så gick jag där bak och försökte undvika deras jackor, men såklart var en pelare ivägen så snubblade jag på jackorna och ramlade nästan på marken men hann ta tag i en stol, så kolla dom bak o tänkte "wtf?", skämdes så jag dog asså, alla glodde runtomkring också, skit kul haha. Men kunde knappt sluta skratta efter haha! Sen hände lite fler grejer, men de orkar ja inte säga nu haha , redan skrivit mycket. Men jag hade askul! Nu vet ni vad jag gjorde idag. Imorgon blir det farmor, sen mama, på lördag antagligen iväg t väla/emporia och på söndag kanske iväg igen me spindeln (;
• jag idag. C:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback