Träning!

Nyss duschat efter träning, trött som fasen. Har idrott i elevensval och då hade vi intervall träning elr hur man säger, jobbigt var det iallafall så är rätt så trött nu. Idag använde jag också min nya klubba som jag köpte i helgen, tror inte jag har sagt det hehe! Iaf är rätt så nöjd med den och har sett bra kritik om unihoc så, ja. Slänger in tre bilder. Var dock lite besviken efter vi hade vatt iväg, letade efter en exel klubba jag ville ha, fanns knappt inga exel, och fanns ej så många högerklubbor (som är åt vändterhänta, som jag är) med som är för vänsterhänta och eftersom det finns fler högerhänta än vänsterhänta så finns det fler vänsterklubbor som högerhänta ska ha (oftast tror jag iaf, i princip alla haha). Hoppas ni fatta hur jag mena? Suger på att förklara haha! Men aaah, denna klubban jag har nu går ju. Är ju nybörjare, nästa gång ska jag nog köpa lite bättre, denna kostade bara 299:- men ja. Nöjd ändå (: Men vi hörs kanske sen! Byeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback