Helgen!

Igår sov jag över med Ellen. Vi var ute och träffa fölk, galet. Innan vi sov över åkte vi till lager 157 i Höganäs och handlade lite! Första gången jag var där, typ jag skulle ge de 5 av 10 för detta besöket.. Hittade ett plagg med storleken XS. Resten var minsta S eller M. På vissa kläder fanns det bara L kvar. Hörde att andra också snacka om att det var dåligt. Men iallafall, jag hittade en tröja och en tjocktröja.

Idag var det meningen att vi skulle till badet, men när vi väl kom dit var det sjukt mycket folk, och de visade sig att det var en simtävling där, så ingen annan förutom tävlande osv fick komma in. Blev sjukt irriterad, men ja. Vi spelade tennis istället. Sjukt kul! Riktiga proffs vi är hhahah.. Men de gick rätt så bra enligt mig. ;)

Nu sitter jag här i soffan och kollar tv, är trött. Ska snart hoppa in i duschen. Är inte direkt taggad för skola imorgon, men vi har inga prov/läxor så då är det chill!

Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback