Onsdag kväll

Tjo alla! Denna kvällen har varit awesome. Ska försöka göra ett så snabbt inlägg som möjligt för ska typ sova hihi. Men iallfall, kl 6 kom Thea då, sen åt vi pizza och kebabtallrik, gött. Sen drog jag ut med Thea och så köpte vi glass på Statoil, så köpte Thea en sån calippo cola där man trycker upp glassen så hade hon glassen i ena handen och sparkcykeln i andra, såklart så ploppar glassen ur hållaren precis när hon börja äta, så vi fick gå tillbaka och köpa en ny. Skrattade typ ihjäl mig haha. Men efter det var vi på en lekplats och väntade på Tintin (så jävla seg du är), sen när hon kom vid åtta så mata vi ankorna och var lite. Sen vid nio/ halv tio drog vi hem till mig och spelade Wii, mario , just dance och wii sports. Flummigt! Sen vid halv elva stack Tintin så kollade jag och Thea film, och nu skall vi sova. Imorgon blir det Helsingborg tror jag! Så glaad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback