Måste tiden gå så snabbt?

Helgen har gått över på en sekund.. Eller så känns det iallafall haha. I fredags så var jag hos farmor, sprang sedan i skogen med Tintin och hennes söta hund Dobby och igår så var det mest innebandy. Kollade på f11s match, sen hade vi match och sen på kvällen kollade jag på en till match. Sen stack jag, Zandra, Ellen, Anja och Maria till Ica, sen stack Ellen så var vi andra där litta. Sen stack jag hem, åt, senare var det mot Zandra och kolla på mello. Kan fortfarande inte fatta att Anton inte vann. Aja haha.. Kommer inte ens ihåg hur Robins låt går till. Antagligen så dålig så att den sätter sig inte på hjärnan hahaah. Idag har jag bara pluggat typ. Ska snart fika med pappse. Seg söndag.


• random bild , men sann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback