Äntligen fredag

Wiho! Om 12 dagar äre fucking sommarlov! Snart får man träffa bebi också! Längtaar. Idag var jag hos farmor och hade träning INOMHUS. Fatta hur varmt det var haha, fett varmt ute också. Sen efter det så var jag bara hemma och chilla, åt osv. Sen kom Daniella, Jonna och några grabbar runt åtta. Vi cykla runt i hålan och chilla, härligt väder. Blev kaos när jag cykla med Daniella för bromsarna på min cykel är helt konstiga, ena funkar inte alls, den andra funkar lite men knappt haha. Men de var kul, blev lite vingligt och så. xD Vi hämta lite fölk också, sen träffa vi Maja och Rasmus så snackade vi lite med dem, kulkul. Sen runt tio stack jag hem. Just nu ligger jag i sängen och kollar tv haha. Imorgon ska vi iväg och handla presenter! Är också sjukt taggad tills min avslutningsklänning kommer, tar dock sjukt lång tid med frakt och allt. Aja, vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback